Jouw organisatie heeft op korte termijn personeel nodig? Onze mensen hebben een hoog kennisniveau, laten we dit samenbrengen!
Ga het gesprek aan met ons en onze professionals en vind de ondersteuning voor jouw organisatie. Iedere leerling heeft recht op een team van de beste onderwijsprofessionals.
Door onze professionals met jou in contact brengen, verbinden we werk. Zo vormen we samen de schakels die de continuïteit van het onderwijs garandeert.
Naast de professionals die we hier presenteren, beschikt Simulinc over een ruim netwerk van ervaren docenten. Of u nu op zoek bent naar een tijdelijke vervanging of een vaste kracht, wij helpen u de juiste professional te vinden. Neem contact met ons op voor meer mogelijkheden.
Deze ervaren leerkracht is per direct beschikbaar voor het PO, groepen 3 t/m 8 waarbij een lichte voorkeur voor de bovenbouw leerlingen.
Pedagogisch is hij sterk, en kan lastige situaties in de klas goed ombuigen naar positief gedrag.
Met humor en duidelijkheid (goed grenzen aangeven) weet hij een goede sfeer te creëren.
Ook muziek is iets wat hij graag gebruikt in de lessen. Naast het PO zou hij zich ook graag inzetten als docent NT2.
Bij belangstelling wil deze kandidaat graag een dagdeel meelopen om een goede indruk te krijgen.
(Kenmerk#10567397)
Deze kandidaat is een ervaren en veelzijdige docente Nederlands in de 1e graad met een brede achtergrond in de bovenbouw klassen van havo en vwo.
Ze zet zich in voor de taalontwikkeling van leerlingen binnen het vak Nederlands. In haar loopbaan heeft ze ruime ervaring opgedaan met verschillende onderwijsvormen, zoals het begeleiden van leerlingen, coachingstrajecten en het ontwikkelen van eigen lesmateriaal. Ze heeft gewerkt met diverse methodes en digitale leermiddelen en begeleidde zowel examenleerlingen als LiO-studenten. Daarnaast heeft zij affiniteit met speciale onderwijsbehoeften. Met haar betrokkenheid, innovatieve aanpak en brede ervaring is zij een waardevolle aanvulling op ieder team!
(Kenmerk#10403041)
Deze kandidaat is van oorsprong leerkracht en heeft daarnaast ook gewerkt als directeur. Ze houdt van eerlijke en open communicatie. Ze is op zoek naar een werkplek waar ze van betekenis kan zijn. Ze maakt op ons een vriendelijke, benaderbare en professionele indruk, en denk dat ze een aanwinst is voor het team. De afgelopen periode heeft ze gemerkt dat haar hart echt ligt bij het ISK. Haar motivatie om te solliciteren op de functie van docent NT2, is dat ze deze doelgroep een betere kans wil te geven in de Nederlandse maatschappij. Ervaring met de NT2 doelgroep heeft ze in haar verantwoordelijkheid als directeur opgedaan. Nu wil ze graag nog enkele jaren werken en haar ruime ervaring als leerkracht gebruiken om les te geven aan de NT2 doelgroep of in het basis onderwijs (groep 1 tm 4). Ze zet anderen in hun kracht om zo samen goed te presteren. Haar motto is: “Haal er uit wat erin zit, dan doe je het goed!” en ze beschikt over een goede portie humor.
(Kenmerk#10417949)
Deze ervaren leerkracht is per direct beschikbaar voor het PO, groepen 3 t/m 8 waarbij een lichte voorkeur voor de bovenbouw leerlingen.
Pedagogisch is hij sterk, en kan lastige situaties in de klas goed ombuigen naar positief gedrag.
Met humor en duidelijkheid (goed grenzen aangeven) weet hij een goede sfeer te creëren.
Ook muziek is iets wat hij graag gebruikt in de lessen. Naast het PO zou hij zich ook graag inzetten als docent NT2.
Bij belangstelling wil deze kandidaat graag een dagdeel meelopen om een goede indruk te krijgen.
(Kenmerk#10567397)
Deze kandidaat is een ervaren en veelzijdige docente Nederlands in de 1e graad met een brede achtergrond in de bovenbouw klassen van havo en vwo.
Ze zet zich in voor de taalontwikkeling van leerlingen binnen het vak Nederlands. In haar loopbaan heeft ze ruime ervaring opgedaan met verschillende onderwijsvormen, zoals het begeleiden van leerlingen, coachingstrajecten en het ontwikkelen van eigen lesmateriaal. Ze heeft gewerkt met diverse methodes en digitale leermiddelen en begeleidde zowel examenleerlingen als LiO-studenten. Daarnaast heeft zij affiniteit met speciale onderwijsbehoeften. Met haar betrokkenheid, innovatieve aanpak en brede ervaring is zij een waardevolle aanvulling op ieder team!
(Kenmerk#10403041)
Deze kandidaat is van oorsprong leerkracht en heeft daarnaast ook gewerkt als directeur. Ze houdt van eerlijke en open communicatie. Ze is op zoek naar een werkplek waar ze van betekenis kan zijn. Ze maakt op ons een vriendelijke, benaderbare en professionele indruk, en denk dat ze een aanwinst is voor het team. De afgelopen periode heeft ze gemerkt dat haar hart echt ligt bij het ISK. Haar motivatie om te solliciteren op de functie van docent NT2, is dat ze deze doelgroep een betere kans wil te geven in de Nederlandse maatschappij. Ervaring met de NT2 doelgroep heeft ze in haar verantwoordelijkheid als directeur opgedaan. Nu wil ze graag nog enkele jaren werken en haar ruime ervaring als leerkracht gebruiken om les te geven aan de NT2 doelgroep of in het basis onderwijs (groep 1 tm 4). Ze zet anderen in hun kracht om zo samen goed te presteren. Haar motto is: “Haal er uit wat erin zit, dan doe je het goed!” en ze beschikt over een goede portie humor.
(Kenmerk#10417949)
Deze docente is een rustig overkomende docent Nederlands 2e graad (in de afrondende fase). Rond februari-mei verwacht ze geslaagd te zijn en 2e graad bevoegd. Het onderwijs heeft haar altijd getrokken. Ervaring heeft ze in het VO met alle doelgroepen, en heeft hierin geen voorkeur. De laatste jaren heeft ze ontdekt dat het vmbo geweldig is!
Ze staat graag naast de leerlingen en niet tegenover. Ze heeft een goede band met leerlingen en het mentorschap doet ze er met veel plezier bij. Naast de lessen die van haar wordt verwacht te geven is ze graag op zoek naar extra mogelijkheden om de lesstof over te brengen, ze is creatief in het motiveren van de leerlingen. Collega’s zullen haar omschrijven als een docent waarbij de band met de leerlingen goed is, en ook boven aan staat!
(Kenmerk#10544306)
Deze vlotte docente geschiedenis ( in afrondende fase) heeft al een aantal jaren ervaring in het voorgezet onderwijs.
Ze is inzetbaar voor het VO, als docent geschiedenis of Burgerschap. Als docent AVO heeft ze de nodige ervaring, en
vindt dit ook een erg leuke uitdaging. Het doceren van Nederlands, rekenen (zelfs wiskunde), maatschappijkunde,
burgerschap en aardrijkskunde gaat haar goed af.
Uit ingewonnen referentie krijgen wij naar voren dat ze een creatieve docent is die zeer betrokken is bij haar doelgroep.
(Kenmerk#10351949)
Deze docent geschiedenis in opleiding heeft met zijn vorige stages al ervaring op gedaan voor de klas. Deze jonge kandidaat is rustig en heeft zijn klassenmanagement in orde, hij kan duidelijk aangeven wat er van de leerlingen verwacht wordt en geeft ook duidelijk aan wat de consequenties zijn van ongewenst gedrag. De relatie met de leerlingen staat voorop voor deze kandidaat, door creativiteit in de lessen en presentaties toe te voegen kan hij goed de aandacht van de leerlingen houden. Deze kandidaat is op zoek naar een omgeving waar hij zijn LIO kan doen in combinatie met het docent zijn.
(Kenmerk 10510786)
Deze jonge docent biologie zit vol enthousiasme voor haar start in het onderwijs met haar 2e graad bevoegdheid. Haar plezier haalt zij uit het bijdragen aan de persoonlijke ontwikkeling van de leerlingen, waar zij graag samen met haar collega’s aan werkt. Ze verdiept zich graag in de verschillende rollen die een docent heeft om de leerlingen optimaal te kunnen begeleiden.
(Kenmerk 10521120)
Deze docent Duits (2e graad) en docent Frans (1e graad) is op zoek naar een plek om tijdens zijn pensioen les te gaan aan leerleningen. Hij heeft plezier in het omgaan met leerlingen en het doceren, vandaar de keuze voor een baan in het onderwijs. Niet alleen het doceren, maar ook de persoonlijke ontwikkeling van de leerling heeft zijn hart. Hij vind het belangrijk om goed werk te leveren, dit is ook terug te zien in zijn verleden door goede eindexamenresultaten van zijn leerlingen en het maken van duidelijke planners, valide en betrouwbare toetsen en ICT-oefeningen. Met meer dan 30 jaar ervaring waarin hij met veel plezier Frans (onder- en bovenbouw H/V) en Duits (onderbouw H/V) les gaf, is hij er nog niet klaar voor om dit op te geven.
(kenmerk 10509348)
Deze ervaren (2e graad) docent Engels wil graag nog een aantal jaren werken in het onderwijs. De kandidaat heeft zelf veel kennis en ervaring in de taal door zijn verleden waar hij in Canada heeft gewoond en door zijn vele jaren ervaring voor de klas. Hij staat bekend om zijn Old school manier van lesgeven waarin het respectvol met elkaar omgaan centraal staat. Hij kan streng zijn waar dat nodig is, maar is altijd rechtvaardig naar de leerlingen. Deze kandidaat gelooft dat een goede band opbouwen met de leerlingen en het motiveren zorgt voor een goede basis, maar de leerlingen moeten het echte werk wel echt zelf doen. Daar helpt hij graag bij.
(Kenmerk 10472347)
De spil van een school bestaat uit de mensen die hier samen werken. Hierdoor ontstaat een team dat scholieren ondersteunt in hun ontwikkeling. Het resultaat? Samen werken aan de continuïteit van het onderwijs en een rol spelen in de belangrijke momenten in het leven van een scholier. Daarom verbinden wij schoolbesturen met onze professionals.
De krapte in het onderwijs is overal voelbaar. Wij breiden ons netwerk continu uit om altijd de juiste professionals vinden. Van kandidaten die direct beschikbaar zijn tot latent werkzoekenden en mensen die hun carrière een boost willen geven, wij weten ze te vinden.
Wij gaan met deze professionals in gesprek, inventariseren hun wensen en verbinden ze met de juiste school. Het hebben van de juiste connectie werkt.
simulinc biedt flexibele dienstverlening. Van inhuur voor kortdurende inzet tot een rechtstreeks dienstverband bij langdurig werk. Welke variant het beste past, is afhankelijk van een aantal factoren. Kom met ons in contact, voor een persoonlijke vorm van dienstverlening.
Wij ‘ademen’ onderwijs. Wij zijn gedreven om professionals in te zetten om jongeren voor te bereiden op hun toekomst. Jouw organisatie biedt deze professionals een podium om hun expertise in te zetten en het naar school gaan “mooi” te maken.
Dit doen wij door met professionals en scholen in gesprek te gaan, te inventariseren waar de wensen liggen van beide partijen. Deze wensen verbinden we met elkaar. Zo geven we carrières en scholen een boost!
Weten welke connectie we voor jou kunnen leggen? Vul het formulier in en wij nemen snel contact met je op of plan direct een afspraak in.