Deze docent is per direct voor 2 dagen beschikbaar voor het geven van wiskunde lessen, mits er een, (bij voorkeur fulltime) concrete afspraak is over een aanstelling voor het schooljaar 2025-2026.
Hij is een ervaren wiskundedocent met een tweedegraads bevoegdheid en een lange staat van dienst in het voortgezet onderwijs. Actief geweest op verschillende scholen, voornamelijk binnen het VMBO, HAVO. De docent heeft brede onderwijservaring, zowel in reguliere als vervangende rollen. Naast wiskunde heeft deze kandidaat ervaring met het geven van natuurkunde, echter is dit niet waar hij naar op zoek is. Wellicht bij een aanstelling voor wiskunde wel een mogelijkheid in een noodgeval geeft hij aan. Sterke punten zijn: humor, punctualiteit en creatief denken. Een relatie opbouwen en leerlingen motiveren heeft hij hoog in het vaandel. En heeft naast het lesgeven, een passie voor alles wat met schaken te maken heeft. Kortom een mooie kans om kennis te maken met een docent die zich graag voor langere tijd wil binden aan een school.
Een enthousiaste en creatieve tweedegraads docent geschiedenis, beschikbaar per eind april. Met passie voor zijn vak en humor weet hij leerlingen te boeien, vooral in de havo/vwo-afdeling. Hij beloont positief gedrag en staat open voor feedback om zich verder te ontwikkelen. Naast geschiedenis is hij inzetbaar voor extra uren M&M, maatschappijleer en burgerschap. Hij zet graag een stap extra door extra materialen en creatieve lesmethoden te gebruiken. (Kenmerk#10451230)
De kandidaat heeft ruime ervaring als docent wiskunde en natuurkunde in het voortgezet- en middelbaar onderwijs. Hij richt zich op het bevorderen van het leerproces en het voorbereiden van leerlingen op de toekomst. Met een rechtvaardige, maar empathische aanpak weet hij hen te motiveren en te laten groeien, zowel academisch als sociaal. Samenwerking met collega’s en continue onderwijsverbetering staan centraal in zijn werkwijze. Daarnaast draagt hij graag bij aan de maatschappij. Hij zoekt een onderwijsinstelling die de kracht van goed onderwijs en maatschappelijke betrokkenheid waardeert. (Kenmerk#10350810)
De drijvende kracht in de school wordt gevormd door de mensen die er samen werken. Het zijn de mensen die een team vormen en in teamverband werken aan de ontwikkeling van leerlingen. Samen werken zij aan de continuïteit van het onderwijs. Samen vullen zij één van de belangrijkste momenten in, in het leven van een leerling. Wij helpen schoolbesturen in het te verbinden met onze professionals..
De krapte in het onderwijs is overal voelbaar. Daarom zijn wij dagelijks bezig met het uitbreiden van ons netwerk om de juiste professionals te vinden. Soms zijn dit kandidaten die per direct beschikbaar zijn, soms zijn het latent werkzoekenden en steeds vaker mensen die een boost willen geven aan hun carrière. Het is ons werk om met deze professionals in gesprek te gaan, te inventariseren waar hun wensen liggen, om de juiste school te vinden.. Deze wensen verbinden we met de aanvragen die bij ons binnen komen.
Simulinc biedt meerdere vormen van dienstverlening aan. Bij kortdurende inzet kan inhuur wenselijk zijn, terwijl er bij langdurige inzet het voordeliger kan zijn om iemand rechtstreeks in dienst te nemen. Welke variant het beste past is van een aantal factoren afhankelijk en bespreken we graag persoonlijk. Daarom heet het ook dienstverlening. Neem hiervoor contact op.
Wij ‘ademen’ onderwijs. Wij zijn gedreven om professionals in te zetten om jongeren voor te bereiden op hun toekomst. Jouw organisatie biedt deze professionals een podium om hun expertise in te zetten en het naar school gaan “mooi” te maken.
Dit doen wij door met professionals en scholen in gesprek te gaan, te inventariseren waar de wensen liggen van beide partijen. Deze wensen verbinden we met elkaar. Zo geven we carrières en scholen een boost!
Ook weten welke connectie we voor jou kunnen leggen? Vul het formulier in en wij nemen snel contact met je op of plan direct een afspraak in.