Jouw organisatie heeft op korte termijn personeel nodig? Onze mensen hebben een hoog kennisniveau, laten we dit samenbrengen!
Ga het gesprek aan met ons en onze professionals en vind de ondersteuning voor jouw organisatie. Iedere leerling heeft recht op een team van de beste onderwijsprofessionals.
Door onze professionals met jou in contact brengen, verbinden we werk. Zo vormen we samen de schakels die de continuïteit van het onderwijs garandeert.
Naast de professionals die we hier presenteren, beschikt Simulinc over een ruim netwerk van ervaren docenten. Of u nu op zoek bent naar een tijdelijke vervanging of een vaste kracht, wij helpen u de juiste professional te vinden. Neem contact met ons op voor meer mogelijkheden.
Deze kandidaat is een docent Frans in de 1e graad en is per juli 2025 officieel met pensioen. Ze is beschikbaar per juli voor werk in het 1e graads gebied omdat ze nog geen afscheid wil nemen van het onderwijs. Ook al gaat ze met pensioen, ze staat nog volop in het leven. Is er nog niet klaar voor om achter de welbekende geraniums te gaan zitten. Het lesgeven zit in haar bloed en de omgang met studenten in haar genen. Ze is gedreven, analytisch, slagvaardig en heel flexibel. Voelt studenten heel goed aan en weet hoe daar na zoveel jaren ervaring perfect mee om te gaan. Streng kan ze zijn, maar is zeker rechtvaardig. Ook heeft ze ervaring als teamleider in het voortgezet onderwijs.
Kortom een keurige, vriendelijke en sociale docent die haar mannetje staat . Ze hoopt dat ze haar ervaringen in en enthousiasme voor het onderwijs nog heel wat jaren mag gaan delen. ( Kenmerk#10557502)
Deze kandidaat is in 2024 afgestudeerd en zoekt vanaf schooljaar 25-26 een nieuwe uitdaging in het VO. Bij voorkeur mavo-havo-vwo in het 2e graads gebied.
Hij komt op mij over als een zeer vriendelijke en rustige docent die zich niet snel uit het veld laat staan. Hij kan duidelijk aangeven wat van leerlingen wordt verwacht en heeft een goede relatie met de leerlingen. Het klassen management is oké, wordt aangegeven bij feedback gesprekken. Graag ontwikkeld hij zich verder op gebied van differentiatie, dit doet hij met de feedback van zijn leiding. Sowieso ontwikkeld hij zich graag verder, en krijgt graag een kans op een VO school die hem ook af en toe van feedback voorziet.
(Kenmerk#10584515)
Energieke en enthousiaste leraar in opleiding (basisonderwijs) met waardevolle praktijkervaring in de groepen 3, 4, 5, 7 en 8. Een jonge professional die zichtbaar plezier haalt uit het werken met kinderen en die zijn enthousiasme dagelijks weet over te brengen in de klas. Heeft een sterk gevoel voor de behoeften van verschillende leeftijdsgroepen en weet een veilige, stimulerende leeromgeving te creëren waarin elke leerling tot zijn recht komt. Combineert een frisse blik met een hands-on mentaliteit, is communicatief vaardig en staat open voor continue ontwikkeling als leerkracht.
Deze kandidaat is een docent Frans in de 1e graad en is per juli 2025 officieel met pensioen. Ze is beschikbaar per juli voor werk in het 1e graads gebied omdat ze nog geen afscheid wil nemen van het onderwijs. Ook al gaat ze met pensioen, ze staat nog volop in het leven. Is er nog niet klaar voor om achter de welbekende geraniums te gaan zitten. Het lesgeven zit in haar bloed en de omgang met studenten in haar genen. Ze is gedreven, analytisch, slagvaardig en heel flexibel. Voelt studenten heel goed aan en weet hoe daar na zoveel jaren ervaring perfect mee om te gaan. Streng kan ze zijn, maar is zeker rechtvaardig. Ook heeft ze ervaring als teamleider in het voortgezet onderwijs.
Kortom een keurige, vriendelijke en sociale docent die haar mannetje staat . Ze hoopt dat ze haar ervaringen in en enthousiasme voor het onderwijs nog heel wat jaren mag gaan delen. ( Kenmerk#10557502)
Deze kandidaat is in 2024 afgestudeerd en zoekt vanaf schooljaar 25-26 een nieuwe uitdaging in het VO. Bij voorkeur mavo-havo-vwo in het 2e graads gebied.
Hij komt op mij over als een zeer vriendelijke en rustige docent die zich niet snel uit het veld laat staan. Hij kan duidelijk aangeven wat van leerlingen wordt verwacht en heeft een goede relatie met de leerlingen. Het klassen management is oké, wordt aangegeven bij feedback gesprekken. Graag ontwikkeld hij zich verder op gebied van differentiatie, dit doet hij met de feedback van zijn leiding. Sowieso ontwikkeld hij zich graag verder, en krijgt graag een kans op een VO school die hem ook af en toe van feedback voorziet.
(Kenmerk#10584515)
Energieke en enthousiaste leraar in opleiding (basisonderwijs) met waardevolle praktijkervaring in de groepen 3, 4, 5, 7 en 8. Een jonge professional die zichtbaar plezier haalt uit het werken met kinderen en die zijn enthousiasme dagelijks weet over te brengen in de klas. Heeft een sterk gevoel voor de behoeften van verschillende leeftijdsgroepen en weet een veilige, stimulerende leeromgeving te creëren waarin elke leerling tot zijn recht komt. Combineert een frisse blik met een hands-on mentaliteit, is communicatief vaardig en staat open voor continue ontwikkeling als leerkracht.
Enthousiaste en gedreven docent Nederlands voor de vmbo-onderbouw, start na de zomervakantie met zijn eerste jaar van de lerarenopleiding. Beschikt over waardevolle praktijkervaring binnen het onderwijs, waarbij het begeleiden en motiveren van leerlingen centraal staat. Heeft een passie voor taalontwikkeling en weet een stimulerende leeromgeving te creëren waarin leerlingen zich veilig en uitgedaagd voelen. Combineert een frisse, leergierige houding met een praktische aanpak en een goed ontwikkeld didactisch inzicht. Sterk in klassenmanagement, het differentiëren van lesstof en het opbouwen van een positieve relatie met leerlingen.
Een vriendelijke, verzorgde en gedreven eerstegraads docente Engels met ruime ervaring in het voortgezet onderwijs, zowel in de onder- als bovenbouw van mavo, havo en vwo. Werkt gestructureerd, toont grote inzet en creëert een stimulerende en veilige leeromgeving waarin leerlingen worden gemotiveerd om hun taalvaardigheid te ontwikkelen. Beschikt over een professionele houding, sterke didactische vaardigheden en draagt actief bij aan een positieve en collegiale teamsfeer binnen de school.
Deze docent is per direct voor 2 dagen beschikbaar voor het geven van wiskunde lessen, mits er een, (bij voorkeur fulltime) concrete afspraak is over een aanstelling voor het schooljaar 2025-2026.
Hij is een ervaren wiskundedocent met een tweedegraads bevoegdheid en een lange staat van dienst in het voortgezet onderwijs. Actief geweest op verschillende scholen, voornamelijk binnen het VMBO, HAVO. De docent heeft brede onderwijservaring, zowel in reguliere als vervangende rollen. Naast wiskunde heeft deze kandidaat ervaring met het geven van natuurkunde, echter is dit niet waar hij naar op zoek is. Wellicht bij een aanstelling voor wiskunde wel een mogelijkheid in een noodgeval geeft hij aan. Sterke punten zijn: humor, punctualiteit en creatief denken. Een relatie opbouwen en leerlingen motiveren heeft hij hoog in het vaandel. En heeft naast het lesgeven, een passie voor alles wat met schaken te maken heeft. Kortom een mooie kans om kennis te maken met een docent die zich graag voor langere tijd wil binden aan een school.
Een enthousiaste en creatieve tweedegraads docent geschiedenis, beschikbaar per eind april. Met passie voor zijn vak en humor weet hij leerlingen te boeien, vooral in de havo/vwo-afdeling. Hij beloont positief gedrag en staat open voor feedback om zich verder te ontwikkelen. Naast geschiedenis is hij inzetbaar voor extra uren M&M, maatschappijleer en burgerschap. Hij zet graag een stap extra door extra materialen en creatieve lesmethoden te gebruiken. (Kenmerk#10451230)
De kandidaat heeft ruime ervaring als docent wiskunde en natuurkunde in het voortgezet- en middelbaar onderwijs. Hij richt zich op het bevorderen van het leerproces en het voorbereiden van leerlingen op de toekomst. Met een rechtvaardige, maar empathische aanpak weet hij hen te motiveren en te laten groeien, zowel academisch als sociaal. Samenwerking met collega’s en continue onderwijsverbetering staan centraal in zijn werkwijze. Daarnaast draagt hij graag bij aan de maatschappij. Hij zoekt een onderwijsinstelling die de kracht van goed onderwijs en maatschappelijke betrokkenheid waardeert. (Kenmerk#10350810)
Deze kandidaat heeft een goede relatie met leerlingen als leerkracht PO of VO. Ze kan snel zorgen voor een veilig klimaat, en blijft rustig bij ongewenst gedrag. Het speciaal onderwijs trekt haar zeker, extra uitdaging vindt ze prettig. Ze kijkt altijd verder achter een bepaald gedrag. Leerlingen weten door haar uitleg goed wat er wordt verwacht, met duidelijke grenzen. Ga je die over als leerling dan blijft ze rustig, maar de consequentie blijft. Door haar reislustige passie neemt ze graag tijdelijk opdrachten aan vanaf schooljaar 2025-2026. (Kenmerk#10566057)
De spil van een school bestaat uit de mensen die hier samen werken. Hierdoor ontstaat een team dat scholieren ondersteunt in hun ontwikkeling. Het resultaat? Samen werken aan de continuïteit van het onderwijs en een rol spelen in de belangrijke momenten in het leven van een scholier. Daarom verbinden wij schoolbesturen met onze professionals.
De krapte in het onderwijs is overal voelbaar. Wij breiden ons netwerk continu uit om altijd de juiste professionals vinden. Van kandidaten die direct beschikbaar zijn tot latent werkzoekenden en mensen die hun carrière een boost willen geven, wij weten ze te vinden.
Wij gaan met deze professionals in gesprek, inventariseren hun wensen en verbinden ze met de juiste school. Het hebben van de juiste connectie werkt.
simulinc biedt flexibele dienstverlening. Van inhuur voor kortdurende inzet tot een rechtstreeks dienstverband bij langdurig werk. Welke variant het beste past, is afhankelijk van een aantal factoren. Kom met ons in contact, voor een persoonlijke vorm van dienstverlening.
Wij ‘ademen’ onderwijs. Wij zijn gedreven om professionals in te zetten om jongeren voor te bereiden op hun toekomst. Jouw organisatie biedt deze professionals een podium om hun expertise in te zetten en het naar school gaan “mooi” te maken.
Dit doen wij door met professionals en scholen in gesprek te gaan, te inventariseren waar de wensen liggen van beide partijen. Deze wensen verbinden we met elkaar. Zo geven we carrières en scholen een boost!
Weten welke connectie we voor jou kunnen leggen? Vul het formulier in en wij nemen snel contact met je op of plan direct een afspraak in.